zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Än är jag inte på off!

Publicerad 2016-03-10 16:38:55 i Allmänt,

OOhh, what a day!! 
 
Jag bara råkade vakna en bit efter 3 natten som var. Ahhh, morgontidningen hade ju inte kommit, så jag satte på kaffet och trampade runt i köket, i brist på annat. Vid fyra kunde jag äntligen läsa morgontidningen och med en god kaffe var jag väl lite i paradiset.
Kläderna, som jag skulle fixa har jag inte gjort än. Blev väl "lite trött", efter vart uppe så tidigt, men det skall fixas! ;) 
 
Jag tänkte jag skulle ta en "nap" tidigare, men det har man ju inte hunnit med, uuuuffff... Ja, ja, men så är det väl, man vill hinna göra så mycket än vad man orkar med?!
 
Snart blir det middagsfix och soft vid tvn..
Have it nice!! 
 
vid 3-tiden, i väntan på morgontidningen.
 Ja, idag ser jag ut som ett "ösregn", men så blir det när man vaknar 
alldeles för tidigt! 

Kommentarer

Postat av: arasen - ett liv med borderline, ibs och andra barnet på väg

Publicerad 2016-03-11 18:09:17

Vet inte riktigt vad du menar med "ösregn", men jag gillar verkligen ditt hår på sista bilden. Tyckte det var riktigt fint så :)

Svar: Tack du, för fina kommentaren! Med "ösregn" menas att när man inte får till håret som man tänkt så och när man känner sig lite orkeslös :)
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela