zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

" Nu jävlar, nu kör vi"!!

Publicerad 2015-03-27 18:28:12 i Allmänt,

Idag har det hänt, ah, jag är så glad och lycklig!!Ah, mamma är allt för go!! För ett gäng månader sedan fick min lilla söta mamma en surfplatta.  Hon älskar att köra patiens dagarna i enda. Jag har länge att försökt att få henne att använda skype, Bu eller bä över att använda detta, så, blev det idag att mamma tog mod till sig så vi såg varandra , äntligen igen ! Och oj, sicken go respons jag fick!! "Slå en pling imorrn, så vi kan ses på skype igen!!  ;) Bara lite finjusteringar som behövs!  ;)
 
Bara älskar min underbara "IT-freak" till mamma(snart 77 bast)! <3 <3 <3
 

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela