zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

En fin tredjeplats :)

Publicerad 2015-03-09 09:37:57 i Allmänt,

I slutet av februari lämnade ju jag in en "knippe" kläder på Okabé (lilla köpcentret här i bygden). Fick man sålt något av det man hade lämnat in, fick man ett presentkort. I lördags fick jag samtal om att jag kunde komma och hämta ut mitt presentkort. Jag blev riktigt glad jag hade fått ihop 42 euro(yippi)!! Jag kom trea på listan av sammanlagt 44 stycken, (2:an hade fått ihop 45 euro, ettan 70 euro.
 
Nu har jag fram till den sista mars att välja något snyggt i någon av utvalda affärer. Har ingen aning om än vad jag ska köpa. Får fundera på det!
 
"Många bäckar små"
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2015-03-11 22:51:58

Hej!

Jag läser din blogg då och då och undrar bara vad det är du jobbar med egentligen? =)

Kram till dig!

Svar: För tillfället så pluggar jag. Kram till dig också!
Zerny

Postat av: Lina

Publicerad 2015-03-12 21:38:15

Härligt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela