zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Trött, trött,trött..

Publicerad 2015-01-15 20:02:53 i Allmänt,

.. regn, regn, regn, ah, SUCK!!!Jag är så där typisk vädersjuk,(dödstrött hela dan), gäsp! Jag kan ju lugnt säga att jag inte har gjort allt för mycket, typ inget alls. Har tagit ner lite jul i alla fall(ljusstakarna) och en och annan tomte. Ljusslingor och lilla granen får allt vara kvar ett tag till.
 
Jag hoppas att vädret blir lite bättre nu(så mycket att göra, så lite tid)! I morgon är det fredag igen :) Blir väl att man tar en tur in till Kungsbacka, fixa lite ärenden. En annan grej som jag måste fixa snarast är en biljett hem. Ah, jag saknar mitt  bohag med tillbehör!!!
 
Nu ska jag hoppa i dusch, hej hopp!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela