zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Snow and dogs

Publicerad 2015-01-30 19:43:46 i Allmänt,

Wow, härligt med fredag(!),
Nja, jag vet inte riktigt. I morse var det rena "vinterlandet" med rolig snö, hrm. Efter att plogbilen hade gjort sitt, fick jag gå till förrådet och hämta spaden och skotta lite, så jag skulle komma ut med bilen. Tog liten biltur till Kungsbacka på förmiddagskvisten. IIIIIhhh!!, halkbana var kul!  ;)
 
På eftermiddagskvisten kom Kaja och Kattis över på fika. Deras hundar Donna och Emmy var med. Hihi, var riktigt roligt att se alla hundar i snön. Alma tyckte det var kul med kompisar <3
 
Nu blir det fredagsmys med tv. Imorgon tar jag sväng in till Göteborg - loppisfynd, hoppas jag på!!  :))
 
 Snöigt!!
 Emmy till vänster, Alma i mitten, Donna till höger
 Donna och Emmy :)
 Härlig fredag!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-31 00:37:35

💞Tack för idag🙏

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela