zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Våren är på väg!

Publicerad 2015-02-11 15:53:36 i Allmänt,

Ahh, tja,nu har jag varit hemma ett par dar. Idag känner jag att jag har "redigt vaknat upp", från "jetlagen", (jag brukar att stensova under flygning). Haha!, I know, ungefär 5 gånger om året åker jag hem till mamma i Sverige. Att åka så här "fram och tillbaka, gör att man blir lite "mosig i huvudet". 
 
Solen skiner idag i alla fall, underbart, men det är fortfarande äckligt kyligt, brr!! Just nu skulle det faktiskt sitta fint med ett gäng goá plusgrader, häckandes i solen, med ett glas bubbel! ;) Skulle gärna vilja få lite färg,(är alldeles för blek), hrm.. Skulle sitta fint med en liten solresa i slutet av mars! :)  <3
 
Jag är en "blekfis" just nu. " Jag vill också åka utomlands"!  ;)
 So nice, våren kommer med stormsteg!!
 "Mona-Lisa", ligger fortfarande i tryggt förvar! Har inte riktigt bestämt var skönheten skall hänga.  ;)  <3
 
Have it nice, all!!  <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2015-02-13 10:46:18

Visst är det alldeles för kallt här nu?! Helt galet hur det kan vara så kallt. Förhoppningsvis blir det bättre snart! Om du ska resa så gör det nu när det är istid, i slutet av mars hoppas vi på att det är fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela