zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

äkta eller inte äkta..

Publicerad 2015-02-20 19:07:57 i Allmänt,

Tog en tur ut i regnet till secondhandaffären i byn, tidigare idag. I "skylten", hängde det en "skarf, ;)" Den skarfen, om den nu var riktig, (Christian Dior), undrar vad den kostar!? ;) Det är inget pris utsatt, så är man intresserad, så säger de ett pris. Kan gissa att det kan gå på, typ max 50 euro. Är den kvar imorgon, kan jag köpa den snabbt.
 
Det är bara en grej jag undrar över..  -Hur ser man att/om skarfen är äkta? Mina glasögonfodral är fina ;)  (10 spänn stycket på Röda korset!  <3 <3 <3
 
 
Kom med tips, vet jag!! Kräm! <3 <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela