zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Oh herre gud

Publicerad 2014-09-30 23:23:55 i Allmänt,

Jag bara dog en liten smula ;)Jag trodde faktiskt inte att PSG skulle slå Barca. 3-2 blev det och jädrar vilken spännande match det blev(jag höll väl på att få ett nervsammanbrott ett par gånger om). Jag är hur lycklig som helst att fått "smälla Messi på näsan"! Matchen var äckligt spännande, så när det var en kvart kvar, vågade jag inte titta längre,(jag hängde vid fönstret)  ;) Det var härligt att se ett faktiskt ganska bra PSG. Hoppas nu bara att de spelar bättre i "hemma-ligan",(är trött på alla dessa "lika-matcher") Lite mera vinster vill jag se :)
 
Till slut vågade jag inte titta på matchen,(höll ju på att dö en kort smula)!  ;)
Btw, ni som undrar varför fönster täcks för, bor man längs med en avenue med
många lampor längs med vägen, så vill i alla fall inte jag ha något ljus in när
man sover  ;)
 
 
Nu blir det till att nana kudden!! I´m going to sleep good! ;)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela