zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Litet hopplock från helgen

Publicerad 2014-09-14 16:32:15 i Allmänt,

I fredags tog mamma och jag svängen förbi Lendahls kök på Leksandsgården här i Onsala. Jag säger bara wow, sicken underbar middag vi åt ;) <3 Varmrätten vi tog var ju bästa himmelriket! Kummelfile med rostade rotfrukter, samt en halv gratinerad havskräfta <3 Säger bara ÅÅÅhh, så gott!! ;) Jag kan varmt rekommendera detta Place! Sicken service, sicken mat och allt till ett bra pris!
 
Så gott!!
 
Igår, lördag var jag som vanligt inne i Göteborg, och faktiskt, så hittade jag ett litet roligt fynd i "fyndlådan" på Emmaus. Där hittade jag en bit av "racoon", för 40 bagis ;) Det är kul när man springer på godbitarna. Hur lyckas jag "bara springa på", ingen aning, men det är perfa när det händer ;)
 
 
 
Hittade också ett bra stativ till min systemkamera på Net on Net för snäppet under 300 spänn :)
 

Jag är så glad och nöjd att ha hittat fina grejer. Ikväll blir det också spännande hur det kommer att gå  på valet. Jag håller tummarna på att "rätt vinner"!!  :) <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela