zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Landat

Publicerad 2014-09-29 16:32:02 i Allmänt,

Ja, nu har jag varit hemma en dag. Flygresan gick bra. Det är alltid kul på Landvetter ;) Vi,(Jag och Sébastien skojar alltid om "Ja, vilken kändis kommer man att se denna gången?" Jag är ju dock alldeles för feg att fråga om man kan ta ett kort, men igår såg jag Lasse Åberg. Han såg ut att leta efter någon gate. Jag ville inte störa, tja, sån är jag.
 
Nu så här andra dagen hemma, håller jag på med lite gott o blandat( har fastnat i köksdelen), tycker det ser dammigt ut, så jag har att göra(har ju inte varit hemma på 4 månader och dammigt har det blivit så jag diskar och snyggar till det här hemma(killar kan ju inte städa)! Har inte packat upp resväskan, vill plocka upp först, rensa och göra allt snyggt och sen kan jag softa ;)  Men det är helt härligt underbart att äntligen vara hemma!! :) <3 <3 <3
 
Inte mycket folk på Landvetter igår.
Pedantdiska Zerny fixar och grejar!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela