zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Koll på glasögon

Publicerad 2014-09-04 07:32:48 i Allmänt,

Ganska många gånger har jag funderat på om man kanske skulle gå till optikern och kolla sina ögon. Har fått för mig att min syn blivit lite sämre det senaste året, så det känns gott att äntligen få kolla upp det. Har tid i eftermiddag :) Tycker ju också att glasögon  är ju så jädrans snyggt. Jag kommer ihåg att jag ibland kunde vara lite avundsjuk på en och annan kompis som hade skaffat glasögon. Glasögon i en cool färg och modell med eget fodral, det var ju häftigt, hihi  ;) Undrar om jag kommer hitta rätt modell bara(brukar ju finnas en hel del att välja på). Jag är en typisk människa som har svårt att bestämma mig också, så det blir väl så att jag kommer att vela fram och tillbaka innan jag väl fastnar för det perfekta paret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela