zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Japan

Publicerad 2014-09-19 17:15:10 i Allmänt,

Även jag älskar ju fredagar och det ända jag vill är att jobba så lite som möjligt på en sån här dag ;),(hrm, gräsklippningen måste jag fixa ikväll, före eller efter maten?, Faktiskt, vet inte än  ;)
 
Have a très, très bon vendredi en la soleil! (ops, jag är rädd att har blivit lite försvenskad och tappat lite av franskan, nu när man "häckat" i Sverige i över 4 månader, ahhh, hjälp!!)!
 
Ikväll ska jag fixa, fina laxen med fina primörer och senare ikväll blir det till att häcka vid tvn och kolla på "Idol" och hålla tummarna att det blir bra låtar, bra uppträdande och att rätt person åker ut!  :)
 
Knopar i köket med lite middag, (tja och lite annat också)  ;)
 Gräsklippningen får jag ta efter middagen,(har inte haft en lugn stund), men det är lugnt.
 
 Jag har min lilla skara av läsare, men det är alltid kul när man har en läsare från Japan  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela