zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Halvt kaos

Publicerad 2014-09-27 07:18:40 i Allmänt,

Den saken är klar, att har man för många klädesfynd, ja då får man ett helvete att försöka packa resväskan!! ;) Alltså det går inte framåt direkt. Hela eftermiddagen igår  höll jag på att sortera och välja ut det som ska tas med till Paris,( hur ska 4 par skor och stativ också få plats + allt annat)?!. Det gick väl inte så bra. Tyckte jag hade mest småpauser i köket och varje gång när jag skulle "sätta igång", ja, då tappade jag intresset och kollade på "Idol" i stället!
 
Och detta är inte alla klädfynd, hrm..
 
Gick upp snäppet efter  05 i morse. Jag tror nu att jag har kommit på en bra plan över packningen, vilka stuff som ska med :) (känns gott)!  :) Nu sitter man i köket och tar morgonkaffet, samtidigt som man kollar in blåsten ute(hela natten har det ju varit "halv orkan")  ;)
 
Senare idag kommer jag att bli upphämtad och styr kosan till Göteborg. Imorgon vid lunch tar jag planet hem, bonjour Paris :) <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela