zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Bubbel och fotboll

Publicerad 2014-09-30 19:29:54 i Allmänt,

Ikväll Spelar PSG match mellan Barca. För PSG ser det ut som rena natten. Zlatan lär inte spela(jag bryr mig inte), men Lavezzi(partykillen har tydligen börjat festat igen), han är också skadad, om jag inte minns fel). Silva är också skadad. Rabiot(Radio, som jag kallar honom för), han vill sluta(eller en uppnosig tonåring som bara kräver mer pengar). Verratti har jag för mig att han också är skadad. Luiz är bara mest dålig..
 
Tja, vilka har vi kvar?! Jag hoppas att de stadiga killarna:Maxwell och Cabaye är med på plan. Dessa är stabila, men i kväll behövs det en hel del att besegra Messi o co  :(
 
Vi har laddat med bubbel i alla fall, lite roligt får man ju ha :)
 
Bubbel är gott, men jag är alltid en pessimist, PSG förlorar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela