zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Bara underbar

Publicerad 2014-09-03 23:01:35 i Allmänt,

Sitter gott i soffan och kollar tv. Mamma och jag hade en sån härligt underbar dag i solen. Efter vi hade fixat "alla måsten på morgonkvisten" och en kollat färdigt på älsklingssopan på tvn, så gick vi ut i solen. Så perfekt väder. Ingen vind och inga moln i sikte, so lovley! <3 Vi tog svängen förbi pappa och syrran. Det såg ut som att de hade det bra <3 På vägen hem tog vi vägen förbi mataffären och köpte mjölk. Eftermiddagen häckade vi på altanen(alla tiders)!
 
Imorgon har vi fullspäckat schema med bank, torg och Kungsmässan på listan. Det kommer att bli en lång och intensiv dag, vill jag lova!  ;)
Där ljusglimten är på stenen med stora ängeln, där bor syrran och pappa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela