zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

40 bagis för en pälskant

Publicerad 2014-09-16 22:06:14 i Allmänt,

Är ju faktiskt bra  ;)Kikade en sväng på idol (håller på Rolf och den lille ljuse killen). Killarna sjöng ganska dåligt, lite tamt, hrm! Annars har jag inte gjort så mycket,(förutom att handla, fixa en del ärenden och ett gäng annat som skall fixas.
 
I helgen gjorde jag världens fynd ;)  Trodde först att lådan jag rotade i var bara en massa fuskpäls, men jag hittade en fin "trasa" och jag är helnöjd :) I morgon ska jag se vilka plagg jag har hittat här i la Suede, som jag ska ta med mig hem till la France. Det kommer att bli svårt att välja, då jag bla också hittat ett bra kamerastativ till systemkameran som jag bara måste ha med hem. Men det är lugnt. Kommer hem igen till Onsala i december,(åker då med nästan tom väska), så det skall nog fixa sig!  ;)
 
 
 
Vad hittas det på i resten av landet, who knows!  ;) Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela