zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

" Ahh, there you are"

Publicerad 2014-10-10 16:38:21 i Allmänt,

Här har man jobbat på,(gott att det äntligen är fredag)   ;) <3  Jag jobbar hårt  från måndag till torsdag. Fredagar är alltid min lediga dag :) <3 Jag gör alltid veckoplaner på vad som ska göras under veckan. Nu kan jag bocka av ännu en  ;)
 
Sedan jag kom hem(2 veckor sedan), har jag verkligen tagit itu med rensning av kläder. Nu är jag verkligen hård mot mig själv och sparar inget som är typ "kanske". Nu rensar jag järnet och bland alla klänningar jag samlat på mig, hittade jag ju min favorit igen,(ahh, som jag har saknat dig)!!  ;)  <3 <3 <3 Denna klänning kommer jag att ha kvar,(blått med vita prickar är ju bara, wow!!
 
Vad hittas annat på ikväll?  ;)
 
Älsklingsklängingen på! ;) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela