zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Good work

Publicerad 2014-11-13 16:46:11 i Allmänt,

För några veckor sedan kom det upp på anslagstavlan att "Nu blir det grindar utanför porten". Arbetet kommer att hålla på i en vecka". Hrm, tja de började, om jag inte mins fel i början i förra veckan. Visst, jag vaknar utan väckarklockan lätt runt 06 på morgonkvisten. Förra onsdagen, tror jag att det var, då dundrade de på "hej vilt" redan vid 07-snåret. Sedan runt 12, blev det väl liten sväng av ett "mega-break", för personerna som skulle sätta upp gallergrinden, har man ju inte sett sedan dess.
 
Så, tja, här verkar det som att de inte gör många knop...
 
Haha, undrar egentligen när dessa gallergrindar kommer på plats, suck!!
 
Kolla in snygga gallergrinden,(med dubbla portkorder), snacka om snyggt, näää!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela