zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

"Kom och upplev våren"

Publicerad 2014-03-06 13:06:00 i Allmänt,

Våren har äntligen kommit till Paris!! ;)Det är ju så otroligt gott att slippa mössa, handskar och halsduk. Jag var ute en sväng i förmiddags och det var så gott ute, alldeles vindstilla och en sol som värmer, ahh, kananas!! Idag ska jag packa resväska, tar ju flyget imorgon till Sverige för visit till mamma och Alma.
Puh, 15 grader i skuggan är varmt ;)
 
Man brukar ju säga;" kom till Paris och upplev den underbara våren". Haha,jag gör tvärtom. Jag åker hem till Sverige där det är minst tio grader kallare och ingen vår i sikte, än :) Ja och mössa, handskar och halsduk är det bara till att ta på sig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela