zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Göra kväll på NK

Publicerad 2014-03-27 16:01:13 i Allmänt,

Leker turist i min egen stad ;)
Som oftast när jag hälsar på lilla mamma i Onsala på vårkvisten,är det alltid ett mysterium vad för kläder man bör ha med sig (den svenska våren kan ju vara från kallt med minusgrader eller 25 grader och världens största sol).Jag packade inte ner så många värmande tröjor och annat som behövs när det blir kyligt, men som tur är har man ju hittat lite roliga kläder i mina favorit-sekondhand-affärer! :)
 
Ikväll ska jag på vårmodekväll NK(20 - 23), där det kommer att bli lite roliga erbjudanden på alla dessa snygga trasor som finns. Just nu har jag fullt sjå med att fixa till mig och se vilka trasor man ska ha på sig(mina enda byxor jag har med mig har snyggt hål där bak). Jag får bli uppfinningsrik istället  :) !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela