zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

1000 saker

Publicerad 2014-03-10 06:35:47 i Allmänt,

God morgon, Måndag!
 
Återigen är det måndag och ny vecka. Nu är jag hemma hos mamma och Alma i Onsala,(kom i fredags). Det är alltid gott att komma hem en sväng. Det blir liksom som en semester, samtidigt som man gör 1000 saker samtidigt :) Under helgen har man gjort en hel del roligt småplock(laddat bilbatteri, jagat myror i badrummet, klippt upp resväskan för att kunna ta ut mina kläder) + lite annat :)
 
Tänkte jag skulle ta en liten tur till Kungsbacka på förmiddagskvisten och kolla läget. Har en del ärende också(glömde  bla en grej till datorn hemma, så jag får lite fler usb-uttag). Det kan också vara gott för bilen att komma iväg och rulla lite också ;)
 
Nä, nu får jag sätta igång här, inte sitta och häcka. Dags att göra lite nytta också. BTW,det hände en ganska kul grej på flygplatsen i fredags, berättar mer sen.
 
 
Have it nice!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela