zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

So far, so good!

Publicerad 2014-06-12 16:53:23 i Allmänt,

 
I´m back!!
Tiden går fort när man har skoj, ellertiden springer iväg med en farlig fart att man knappt hinner med!!!  :)
 
Jag damp ju ner i Onsala redan den 22 maj. Nu är det snart redan " början-mitten " av juni!! Jag säger bara; Herregud, vad tiden springer förbi!!!Tiden fram till nu har jag grejat trädgården, kollat in " Andra Långdagen", kalasat på Ullevi med Håkan och servat lilla mamma <3 med allt vad det innebär (ingen hemtjänst springandes här inte när jag är och hälsar på) :)
 
Själklart har jag även här sprungit omkring och hittat riktiga bra secondhand-fynd (bilder om detta kommer sen på bloggen). Här kommer i alla fall ett gäng bilder!  ;)
 
 På väg från La France till Sverige, Onsala  ;)
 
Alma blev så nöjd över att jag äntligen kommit hem  ;)  <3
Donnan i Onsala-trädgården  ;)
Välkommen ombord  ;)
Blomkrukafix!
Inför Håkan Hellström-konserten
Håkan-konsert och publikrekord på Ullevi!! <3
Pionerna har äntligen slagit ut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela