zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Mot Göteborg

Publicerad 2014-06-14 11:21:31 i Allmänt,

Hela morgonen har jag grejat. Städat, varit ute med Alma, inhandlat ett gäng tidningar, förberett middag till mamma och lite annat småplock. Jag skall nämligen in till Göteborg :)) Det har liksom blivit så att lördagar har blivit min lediga tid ;) Resten av dagarna har jag fullt schema här i Onsala.
 
Solen skiner, kalas! Hoppas på att hitta något secondhandfynd, (brukar ha tur att bara springa på)  :) <3
 
Nu ska jag fixa det sista, sedan tar jag ledigt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela