zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

4 år <3 <3 <3 <3

Publicerad 2014-06-17 15:52:46 i Allmänt,

Idag är det 4 år som jag och Sébastien har knopat ihop, ( shit, vad åren springer iväg)!! ;) Jag är världens lyckligaste människa som får dela livet med denna underbara person <3  Jag kommer ihåg i början av vårt förhållande, vad vi pendlade mellan Sverige och Frankrike så ofta vi kunde.
 
 Jag flyttade ner till La France, blev sambos på 32 kvadrat. Funkar alldeles utmärkt. Vi går inte varann på nerverna då jag sedan jag flyttade ner 2012, pendlar mellan Paris och Onsala för att va nära min mamma och hjälpa henne på bästa sett.
Det har slopat sig så att på dessa 4 år har Sébastien och jag aldrig firat vår årsdag ihop. Kanske vi gör det nästa år?, Who knows?  ;)
 
Sommaren 2010 - Sébastien och jag <3
 Picknickhäng på pont neuf
 
 Åter tillsammans i Paris november 2013
 Mitt underbara hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela