zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Voffel i värmen

Publicerad 2014-07-28 18:44:03 i Allmänt,

Efter att man varit iväg på ärenden i Kungsbacka på förmiddagen, blev jag bara sådär helt plötsligt sugen på vofflor. Eller jag var tvungen att hitta på nått med grädden som stod i kylen  ;). Efter 2 stycken vofflor med både sylt och grädde, blev man jädrans mätt, men det var jädrans gott!!  ;)
 
Gult är en väldigt snygg färg!  ;)

Kommentarer

Postat av: AW - Fotograf

Publicerad 2014-07-29 08:37:21

Tack snälla, den kommer nog att bli toppen skaru se :)

Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Publicerad 2014-07-29 10:41:24

Det är ju så gott med våfflor!

Postat av: julia

Publicerad 2014-08-02 12:30:35

gott med våfflor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela