zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Ny väska

Publicerad 2014-07-11 18:41:55 i Allmänt,

+ lite annat!!  ;)
 
Idag gjorde jag lite ärenden i Kungsbacka. Bland annat köpte jag ett motljusskydd och en längre axelrem till systemkameran. Äntligen hade jag gjort slag i saken, är nöjd som bara den ;) På vägen hem tog jag vägen förbi Röda korset. Klockan var strax innan 11 och jag stod och häckade utanför dörren. Prick på elvaklockslaget kom jag innanför dörrarna och jag synade alla roliga kläder. Hittade en del "trasor", bla en snygg svartvit topp. Jag fastnade extra länge vid väskorna. Hittade faktiskt 3 stycken, wow!! En liten svart väska med två fack som kan vara bra att ha, en datorväska från PORSCHE för 50 spänn. Sedan en cremevit "trunk" från Friis Company. Trunken var alldeles ny, eftersom prislappen var kvar  ;) 75 bagis gav jag för den, hihi, nice fynd man gjort  ;)
 
Fredagskvällen spenderar jag lugnt och stilla i stugan, as usual! <3  Bonne weekend!!  ;)
 
 
Detta är perfapris, menar skulle man inte använda väskan så mycket, behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag köpte den ;)
 Datorväska från PORSCHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela