zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Kungsmässan!

Publicerad 2014-07-04 18:08:00 i Allmänt,

Imorse åkte jag in till Kungsmässan, var ute efter ett kamerastativ på Kjell o Company , till min kamera, men det stativ jag hade kollat in och som passade till min kamera, var egentligen inte mycket att hänga i granen :(  Jag blev visad till ett annat stativ, (lite dyrare), jag tänker på saken. Jag tog en runda när jag ändå var på Kungsmässan, (flera månader sen sist). Nu är det full rea så en liten koll på utbudet var ju självklart!  :) Jag hittade inte så mycket, men det jag hittade var väldigt fint  :)
 
En bunt mixade rosor är ju aldrig fel ;)
 2 stycken coola ringa från Raglady för 20 kronor styck!
 
 Ett par roliga leggings som hade kostat 200 spänn, köptes för 30 kronor!  ;)
 
Efter Kungsmässan tog jag en sväng till Röda korset. Jag hittade några roliga plagg, men ni får se lite senare. Just nu koncentrerar jag mig på VM - fotboll, då Frankrike spelar kvartsfinal mot Tyskland. UUUUhhh, jag vågar väl inte titta egentligen(Tyskland är ju alltid farliga)!! 
 
Allez allez, la France!!!!!   <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela