zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Idag händer det!

Publicerad 2014-07-23 06:20:24 i Allmänt,

 
Idag kommer äntligen min lilla mamma hem från Varbergs sjukhus, där hon har varit sedan midsommarafton. Det ska bli så härligt att ha henne hemma igen :)
 
Nu på morgonkvisten måste jag "snygga till" lite här hemma. Jag har tendens till att breda ut mig om man så säger, haha!(dator, kamera, block, pennor, smålappar, tidningar) ock lite annat småplock på lite olika ställen. Jag får samla ihop grejerna, så det ser lite prydligare ut. Jag tänkte att jag också skulle sno ihop och göra räkmackor dagen till ära, (vet att mamma blir glad)  :) Städa får jag göra en annan dag. Det är för varmt för "sådana gymnastiska övningar"!!!  ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela