zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Franska kusten

Publicerad 2014-07-18 20:13:00 i Allmänt,

 
Hemma i Frankrike, Paris är det i nuläget en bit över 30 grader och en stor lampa som lyser  ;)  Jag saknar allt mitt Paris och allt som hör där till. I daxläget vet jag fortfarande inte när jag kan åka hem. Mamma ligger fortfarande på sjukhuset, (egentligen skulle jag vara i Sverige mellan 22 maj till 10 juli). Jag och Sébastien hade pratat om att åka till franska kusten på semester. Bara ta det lugnt och njuta av strand och bad och för mig hade vart kul att uppleva lite "strandigt", då jag bara vart i Paris. Hade ju varit så roligt att få uppleva lite  ;)  Men det är lugnt. Vi får ta den resan en annan gång.

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2014-07-18 22:47:26

Hoppas allt går bra!
Åh tänk att bo i Frankrike och i Paris staden med PSG :-)Kan rekommendera Normandie och Caen, Bayeux, Rouen, Ouistreham. Normandie är underbart!

Svar: Tack för bra tips!
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela