zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Flyget hem till Paris går om en timma

Publicerad 2014-07-10 15:39:06 i Allmänt,

 
Det är inte ens en timma kvar tills flyget tar mig hem till Paris.
 
Jag har varit här i Onsala sedan den 22 maj. Idag går flyget och jag har inte packat än!!  Självklart blir jag här hemma i Onsala , då lilla mamma fortfarande ligger kvar på sjukhuset nere i Varberg. Stackarn, hon har legat där nere nu i 3 veckor. Som det verkar nu, så är hon på bättringsvägen.  :)  <3<3<3
 
Jag tar hand om lilla Alma, svarar i telefonen och fixar både med det ena och det andra. Det känns på ett sätt väldigt konstigt att inte åka hem idag. Samtidigt känns det otroligt helt underbart att vistas här i Onsala  :) Nu är ju äntligen den underbara svenska sommaren här!  :)  Jag ser verkligen fram emot när lilla mamma kommer hem, (hon har haft en jädrans tuff resa) och faktiskt väldigt nära att dö. Jag och Alma tar en dag i sänder. Just nu vet jag inte alls när jag kan resa hem. Först och främst  skall mamma bli lite starkare, få bra rehabilitering och annat. Som tur är har jag världens underbaraste förstående pojkvän, som förstår läget och i dagsläget ser vi bara framåt!!  :) <3 <3 <3
 Paris á la arla morgon
 

Hemma i Onsala <3
 Lovely Onsala! <3 <3 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela