zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Det är aldrig för tidigt

Publicerad 2014-07-19 08:05:39 i Allmänt,

att hitta mysig hösttröja med go krage för 25 spänn! ;) Igår tog jag svängen förbi röda korset, igen. Haha, nästan varenda gång, hittar jag nått käckt användbart. Jag hittade också 2 par skor, (ett par svarta med bra kilklack och ett par goa "Nike"). Jag sprang på också ett par roliga örhängen för en tia - kanon!  ;)
 
Idag, lördag skall jag ner en sväng till mamma i Varberg. Jag skall ta med hennes rullstol ner(goare för henne att sitta i sin egna rullstol, än rullstolarna som finns på sjukhuset). Jag hoppas att det inte är allt för mycket trafik på motorvägen, köer vid vägbyggen vill jag också undvika.
 
Imorgon ska jag åka motorcykel igen. Det skall bli skoj!!  ;)
 
 Den goa tröjan!
 
 25 bagis för detta snygga Nike-exemplar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela