zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Alla dörrar öppna

Publicerad 2014-07-10 05:44:18 i Allmänt,

+ bordsfläkten var igång, men vad hjälpte det igår kväll när det var rena bastuvärmen här i Onsala. Puh, helt otroligt sicken sommarvärme alltså!!  ;) Både Alma och jag höll på att dunsta bort en smula. Lite svalkande blev det till slut när jag även hade öppnat ytterdörren. Pratade med Sébastien i telefon. Han blev allt lite paff, när jag talade om att det nästan var 30 grader. Hemma i Paris var det tydligen regnrusk med omkring 15 grader!!  ;)
 
Ibland är det gott att befinna sig på det rätta stället!!  ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela