zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Vilka frågor kan man idag?

Publicerad 2014-01-18 07:12:24 i Allmänt,

Good morning!!
 
Har redan varit uppe en stund(vaknar ju som vanligt "onödigt" tidigt.), menar på en lördag kan man väl sova till 08.00. i alla fall?! , Nope, inte jag :) Har gått igenom ett gäng morgontidningar på nätet (måste ju kolla in vad som händer där hemma) ;) Om en stund blir det som vanligt lyssning på "Ring så spelar vi" Ja, jag vet (lite töntigt), men det har liksom blivit en vana för mig på lördagsmorgonen. "Melodikrysset" däremot hinner jag inte lyssna på nuförtiden, har lektion då.
 
Nu blir det till att ta min tredje kaffe och fixa lite frukost med radiosnatter i bakgrunden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela