zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

"Tjocka Berta"

Publicerad 2014-01-20 06:41:15 i Allmänt,

Idag kommer de och ska fixa vår vattentank som fortfarande läcker(men nu mera bara pyttelite). I förra veckan när de var här, hade S. och jag väntat nästan hela dagen på att de skulle dyka upp. Jag hoppas verkligen inte att de blir sena idag, de ska ju bara täta till det lite( tar ju inga många minuter).
"Tjocka Berta", sexigaste "inredningen" i badrummet ;)
 
Strax efter halv nio tar jag turen till kursen, där det blir genomgång av hemuppgifter och högläsning. Jag undrar vad vi ska fortsätta med idag. Hoppas på nått skoj och som inte är allt för svårt att få in i skallen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela