zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Riktigt kyligt!

Publicerad 2014-01-22 13:01:48 i Allmänt,

Har ni sovit gott? ;)
 
I morse när jag vaknade(som vanligt innan larmet på klockan gick igång), var jag så himla trött att jag inte kunde slänga iväg ett litet inlägg här på bloggen. Idag fick jag pälsa på mig rejält när jag skulle ut på morgonkvisten. 4 plus hade vi (inte direkt mycket), men egentligen ska jag inte klaga - inga minus än här!
 
Tog en snabbis in på secondhand-affären och faktiskt så hittade jag ett par fräna byxor som är smalnar av längst ner och ett gäng med knappar nertill på benen (lägger upp bild på byxorna lite senare idag). I alla fall, så stod jag länge och väl och mätte, försökte se om jag skulle passa i dem. Eftersom jag var påpälsad, hade jag ingen direkt lust att behöva prova dom (pust och stön)! Brallorna kostade 3 euros så jag slog till. Kom hem för en stund sen och naturligtvis provade jag byxorna som passade ganska bra,(få ha skärp i midjan). Ursnyggt blir det med skorna till som jag handlade igår, eller när det var (haha, har så dåligt minne)!!
 
Nu är det lunchdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela