zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Nytt körkort imorgon

Publicerad 2014-01-09 20:08:23 i Allmänt,

Imorgon fredag 07.55. tar jag bussen till De L'hay-les-roses för att hämta ut mitt nya körkort( tror inte på det förrän jag har det i min hand). Har väntat i 8 månader nu. Så i morgon står jag där och huttrar i kön med hopp om att få det där jädra kortet i min hand. Mitt gamla körkort ska jag be att få som ett litet minne(se hur snygg man var förr i tiden)! ;)
Mitt allra första körkort för typ 100 år sedan!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela