zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Litet är mysigt

Publicerad 2014-01-22 20:09:49 i Allmänt,

På eftermiddagen har jag pluggat lite, men också bara tagit det lugnt. Jag trivs perfa med mina nya brallor som jag köpte tidigare idag. De är i strl 38, men det är väl gott om plats i midjan ;) Jag tycker detta däremot är skönt med byxor som inte sitter åt i midjan (kör ju annars bara med jeans, när det gäller byxor). Visst, jag borde väl träna lite mer (allt sitter ju på magen, men just nu har jag en paus från allt som har med träning att göra.
 
 
Ja, så här bor jag,( dock lite stökigt). Nästan hela lägenheten får plats på ett kort. Det är bara badrummet och hallen som i stort sett inte syns på bild. Visst, det är litet, men mysigt! ;) 32 kvadratmeter av kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela