zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Latdag

Publicerad 2014-01-19 15:29:26 i Allmänt,

Idag har man inte gjort något speciellt alls. Tvättat och handlat bara. Alla söndagar för mig är riktiga "latdagar", gör helst så lite som möjligt. Solen skiner även idag, men faktiskt godare att vara inomhus. Om en stund ska vi kolla "P3Guld-galan", som gick på tv igår. Håkan vann ju som vanligt, härligt <3 , han har så skön stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela