zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Jaha

Publicerad 2014-01-26 08:42:57 i Allmänt,

God morgon alla glada!!
 
Igår eftermiddag var vi på pub och kollade fotboll. Det var väldigt nära att PSG förlorade sin match,(1-1) blev det i alla fall. Var första gången på länge som matchen kändes helt dötråkig, kunde likaväl ha sett den hemma.
 Lite mycket folk på vagnen igår på vägen hem
 
Väl hemma kollade vi på franska versionen av "The voice" .
 
Tja, denna omgång var det inga direkt någon som stack ut, som hade helt "magisk" röst(tvn stängdes av innan programmet var slut). Snacka om en rolig eftermiddag/kväll gårdagen var! ;)
 
Idag ska jag i alla fall lata mig hela dagen!!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela