zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Hade gärna varit inomhus idag!

Publicerad 2014-01-16 06:47:49 i Allmänt,

God morgon på er!!
 
Idag är det en sådan där dag som man helst av allt bara skulle vilja bo i sängen hela dagen. Ute öser regnet och själv har man fått liten släng av förkylning (nyser och snörvlar). Hade vart gott om förkylningen kunde försvinna, för just nu har jag liksom inte tid att vara sjuk (haha, det har man väl aldrig)!
 badrummet passar bra som studierum ibland!
 
Jag får ta mig i kragen och försöka att sätta igång här (synd att man bara bor i en etta. Här sitter man i mörkret för att inte väcka andra som sover, med vid 07 tänkte jag att det kan räcka-På med lampan!!) Hihi ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela