zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Grattis Elin!!

Publicerad 2014-01-15 17:11:02 i Allmänt,

Jag är så stolt och glad över min underbara fina kompis Elin, som i dag har klarat alla prov och som nu bara har kvar en 5-veckors intensivkurs på att jobba som flygvärdinna för SAS. Efter många sökanden, över 1000-tals sökande, gick det hela vägen ;) Grattis!!
Elin och jag
 Jag tycker i och för sig att det hade vart mycket roligare om Elin hade jobbat för "Air France", så man kunde hinna se henne lite mer ;) (jag åker ju bara med air france).
 
En själv får kämpa med det franska språket, kurs imorgon, så att ligga "ett steg före", är ju aldrig fel ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-15 17:35:32

Åh va roligt!!! Gratta henne från mej .. Passar henne perfekt!

Postat av: Elin Blomén

Publicerad 2014-01-16 01:36:27

ZERNY TAAAACK!! Du är en pärla!!!
Tack för din support och stöttning! Ja, nu är det intensivkurs som gäller innan titulering!
Stämmer bra 1850st ansökningar gjordes ;)
Jätte glad och exalterad!
Ja, jo nu kan vi inte ses på samma sätt :/ men tur som sagt att dem sociala medierna finns.... :)) Någon gång fram över har jag säkert någon flight till Paris annars syns vi där över en weekend :)
Puss och Kram Hälsa Anitha!! <3

Svar: Haha, jag tycker att du är så jädrans cool. Vad du än har gett dig in på, så har du fixat det galant (tänk, för ett år sedan läste du och klarade kurs och jobbade sedan på lyxjakter nere på franska Rivieran)!. Självklart syns vi Paris, eller så syns vi när vi syns. ;) Självklart ska jag hälsa Anitha ;)Puss och Kräm.
Zerny

Postat av: katarina

Publicerad 2014-01-16 10:59:21

jaa hon är grym :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela