zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Dagarna rusar förbi!

Publicerad 2014-01-06 08:04:42 i Allmänt,

Dagarna rullar på med en väldig fart här på Onsala-landet, (redan måndag), och så mycket som ska hinnas med innan man åker hem på onsdag puh!! I lördags var jag och Sébastien en sväng i Göteborg, kollade lite rea. Vi höll oss kring trakterna "Arkaden, NK, Kungsgatan". Alltså, rean var ju inte direkt nått att ha(rean förra året var klart mycket bättre).. Det enda jag hittade i stan var ett par leggings för 3 gulds. Tja, i och för sig var det bra att man inte hittade mycket, (på onsdag börjar rean hemma i Paris, då hoppas jag kunna frossa i många "fynd".
 
Lite senare i dag när alla har vaknat (än så länge är det bara jag som är uppe, klockan är omkring 08:00), så åker "julen ut", då sätts stakar, stjärna, slingor och andra tomtar ut i förrådet.
 
Vad ska ni hitta på i dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela