zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Bon jour, lundi! ;)

Publicerad 2014-01-13 06:19:20 i Allmänt,

Jaa! Härligt med måndag igen!? ;) Vaknade som vanligt lite tidigt(strax innan 05!), hrm, men jag gillar att sitta i mörkret och läsa lite "morningnews" och balja i mig kaffe.
 
 
Idag börjar franskplugget igen. Man har kommit ifrån det där lite nu när man har vart hemma i Sverige också en månad("hur mycket har jag missat"?!, "Har vi ett nytt schema"?!, "Kommer jag ihåg det jag har lärt mig"??!! Äh, det blir säkert bra :)
 
Nä, nu måste jag sätta igång och göra lite nytta!!
 
 
Ser ut att bli lite sol idag! Sitter i mörkret med kaffe och dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela