zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Bio ikväll

Publicerad 2014-01-06 15:58:05 i Allmänt,

Nu har man städat upp efter julen och dammsugit upp allt grus som har hälsat på!  :) Ikväll ska jag och S in till Kungsbacka på bio. Vi ska se filmen som alla verkar springa öronen av sig att se;" Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann".
 
Nu blir det till att laga lite middag och sen ta en nap innan filmen! ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-06 16:16:24

Åhh, såg ni den! Gud så kul!!!
Jag måste också gå och se den nu!! ;)

Svar: Vi ska se den ikväll, vid 21 ;)
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela