zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Äntligen hemma och packa upp!

Publicerad 2014-01-09 17:31:03 i Allmänt,

Jag sov otroligt gott i natt! Igår kom jag hem till mitt lilla näste i la France! Flygresan gick bra. Vi landade till och med 20 minuter tidigare utsatt tid och för första gången någonsin dundrade våra väskor först på rullbandet, så hemresan från CDG gick snabbt och smidigt(han till och med att kolla andra halvleken med PSG, fotboll, Menez kom in i andra halvlek))!
I väntan på att gå ombord på planet på Landvetter
 
Idag på rean inhandlades 2 linnen för en liten peng(franska rean har börjat, håller på till den 11 februari)! Nu håller jag på för fullt att packa upp alla grejor och kläder, uuh, lite jobbigt, men det går. Jag hoppas bara att solen visar sig, här är runt 12 grader, men ingen sol. *Kanske att den kommer imorgon, who knows?! Men i alla fall, det är gott att vara hemma! :)
Har aldrig gillat att packa upp efter resa, uuuhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela