zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Vem har för små fötter i ett par små skor?...

Publicerad 2014-02-06 17:19:41 i Allmänt,

.. Jo, jag!! Det är alltid skoj att fynda i secondhand-affärer. Jag gjorde detta även idag. Efter jag hade vart i väg på franskakursen, tog mig som vanligt friheten att kolla läget i secondhand-affären i byn. Jag scannade av kläderna lugnt och fint. Efter någon haltimma så hittade jag faktiskt ett par sköna skor med öppen tå och som till och med var i rätt storlek, Wow, strl 35!
 Små fötter i små skor...
 
  Jag orkade inte prova skorna, då jag hade på mig jobbiga kängor som jag inte torde ta av mig. Jag köpte skorna lite på vinst och förlust, (liten peng, 2 euro), så jag slog till och köpte paret. Väl hemma när jag provade skorna, insåg ju jag att mina fötter inte alls är som gjorda för skor med öppen tå. Jag har små fötter, (strl mellan 33-35). Skor med öppen tå passar absolut inte mina fötter(haha, tårna syns ju inte) , men jag kunde ju inte låta bli. Jag skiter faktiskt också i om inte alla tår sticker fram. Skorna är i alla fall skitgoda att gå i och det är väl huvudsaken + att skorna är lite coola , (jag som inte kan gå i högklackat och med små fötter). Lite kul får man väl ha?! ;)
Have it nice! <3  ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela