zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Ny vecka

Publicerad 2014-02-24 07:10:15 i Allmänt,

Oj, vad väldans vad helgen bara sprang iväg! ;)
 
Jag vet i tusan inte var helgen tog vägen. Kanske för att det var en hel del sport igår,(OS, fotboll och annat). Ett tag i morse satt jag med kaffekoppen, rätt nöjd och belåten,(det var ju bara söndag). Nä, jädrans, det är ju måndag.. Gillar inte måndagar, men det är bara att bita ihop och komma igen..
 
Man får hoppas att man får känna av vårvärmen idag i alla fall med lite sol och fågelkvitter. Prognosen säger att det kan bli upp till 15 grader(jag gissar på 12), men mornarna är fortfarande lite kyliga. Haha, vad ska man ha på sig?!
 
Tja, kan kanske bli en ganska rolig måndag ändå, hoppas på det!
 
Höres sen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela