zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Lugna puckar

Publicerad 2014-02-25 18:20:34 i Allmänt,

Hej svejs!!
 
Igår var det rena våren här, idag är det som kylig höst. Hörde att även i Sverige hade det varit lite vårväder, härligt!! Nu när det är så mycket temperaturskillnader hela tiden, gör att det är svårt att veta hur man ska klä sig. Har känt mig lite hängig och trött hela dan,(hoppas att man inte har åkt på nått förkylningsvirus igen). Hela dagen har jag bara tagit det lugnt, inte gjort något speciellt,(är gott och behövligt ibland) :)
 
 
Tänkte jag skulle ta mig en titt på datorn och se om det finns något sevärt på lite svenska tvprogram som man har missat.
 
Kram på er :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela