zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Kaffe!

Publicerad 2014-02-05 07:01:39 i Allmänt,

Idag blir det iväg som vanligt på franska-kurs(09.30-11.30). Jag hoppas jag inte missat allt för mycket de sista gångerna,(har ju vart på arbetsförmedlingen ett par omgångar, kanske dit nu på måndag, då jag återigen kommer att missa lektion), som gjort att det har krockat med kurstiderna + att man har vart sjuk och känts sig halvt koko i huvudet.
 
Undrar vad det kommer att bli för väder? Enligt prognosen ska det bara bli en massa grått och regn, rena hösten, alltså!!, Suck, pust och stön! Det är lika bra att ladda en god kaffe till så att man förhoppningsvis piggnar till!!
 
Ha en härlig onsdag!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela