zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Hoppa över februarimånaden!

Publicerad 2014-02-02 18:51:30 i Allmänt,

Hej på Er!!
 
Det var väldans var den här dagen gick fort, hade ju tänkt att hinna med mycket mer än bara fixat tvätt!! Solen har i alla fall skinit idag, men det har varit lite kyligt. Tycker man kan hoppa över februarimånaden och gå direkt på månaden mars istället, (lite vårvärme hade ju suttit fint) :) Jag har tröttnat för länge sen på kylan och mörkret, (är ju ständigt trött under vintermånaderna). Visst, man har ju också redan hittat en hel del roliga vårkläder ;), så naturligtvis vill man ju direkt dra på sig "vårtrasorna" och njuta av vårsolen, haha, men det får vänta. :)
Solen värmer i Paris ;) 2012
 
Ikväll har jag fått "ledigt" från middagsfix, (Sébastien fixar maten ikväll, undrar vad han ska laga för nått?). Sébastien lagar jättegod mat, men det blir inte så ofta. Han jobbar ju, men han brukar vara gullig att fixa disken när jag är iväg på kurs :)
 
Önskar er en trevlig kväll!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela